Czy na świadczone usługi oraz sprzedane towary udzielacie gwarancji?
Każdy sprzedawany przez nas nowy towar objęty jest gwarancją - w zależności od towaru może to być gwarancja producenta lub gwarancja sprzedawcy. W przypadku towarów używanych zazwyczaj udzielamy tzw. gwarancji rozruchowej sprzętu, chociaż zdarzają się także wyjątki (np. komputery poleasingowe objęte są 3 miesięczną gwarancją sprzedawcy). Udzielamy także gwarancji na świadczone przez nas usługi, a szczegóły ustalamy zawsze przed rozpoczęciem pracy.
Kupiłem u Was sprzęt i w czasie gwarancji się zepsuł, co teraz?
Przede wszystkim należy sprawdzić, jakim typem gwarancji objęty jest dany sprzęt. Jeśli do sprzętu była dołączona karta gwarancyjna producenta, należy postępować zgodnie z zawartą w niej instrukcją (zazwyczaj trzeba zadzwonić na numer infolinii serwisowej oraz zamówić kuriera). W przypadku gwarancji sprzedawcy (karta gwarancyjna beel.pl) należy skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail w celu ustalenia szczegółów realizacji gwarancji.
Czy naprawiacie monitory/laptopy/drukarki?
Tak. Jeśli usterka jest na tyle poważna, że nie jesteśmy w stanie jej sami usunąć, a jest to opłacalne, korzystamy z usług firm specjalizujących się w naprawie danego typu sprzętu.
Gdzie znajdę ofertę sprzetu, który sprzedajecie?
Z uwagi na dynamiczność zmian na rynku informatycznym, a także dostarczanie rozwiązań stricte dopasowanych do potrzeb Klienta, nie udostępniamy listy oferowanego sprzętu. Jesteśmy w stanie zaoferować niemal każdy produkt związany w mniejszym lub większym stopniu z komputerami, telekomuniakcją, multimediami itp.