W tym dziale tym przedstawiamy krótkie opisy wybranych firm, z którymi współpracujemy, a także zakres tej współpracy. Oczywiście nie są to wszystkie firmy, a przedstawiony zakres współpracy należy traktować jako przykładowy, wyjściowy dla Państwa firmy.
Na początku 2008 roku rozpoczęliśmy regularną współpracę z firmą AB Media Sp. z o. o., której głównym przedmiotem działania jest szeroko rozumiana reklama, od wydawania lokalnych gazet reklamowych, zintegrowanych z portalem internetowym, poprzez sprzedaż powierzchni reklamowych na środkach komunikacji miejskiej, a na rozwiązania typu Digital Signage kończąc.
Z uwagi na tak szeroki obszar działalności, zakres naszej współpracy jest stale zmieniany i dostosowywany do bieżących potrzeb. Do chwili obecnej jej przedmiot stanowi m.in.:
- instalacja i administracja serwerami Linux na potrzeby sieci firmowej oraz aplikacji wykorzystywanych przez pracowników, wraz z kontrolą dostępu do zasobów lokalnych i internetowych
- zapewnienie bezpieczeństwa danych znajdujących się na serwerach (macierze RAID, automatyczne kopie bezpieczeństwa na DVD)
- zapewnienie połączenia różnych lokalizacji firmy oraz umożliwienie pracownikom bezpiecznej pracy zdalnej z zastosowaniem technologii VPN
- instalacja i administracja systemem kontroli wersji (SVN) na potrzeby projektów realizowanych przez spółkę
- instalacja i administracja systemu zgłaszania i śledzenia błędów (Flyspray)
- współtworzenie aplikacji dla salonów meblowych
- współtworzenie aplikacji autorskiego oprogramowania firmy AB Gate, w tym także uruchomienie usług niezbędnych do jej prawidłowego działania
- pomoc w rozwiązywaniu pojawiających się problemów informatycznych,
- doradztwo w zakresie dostępnych produktów, usług i rozwiązań informatycznych oraz współpracy przy innych projektach realizowanych przez firmę AB Media.
Na szczególną uwagę zasługuje tutaj przebudowa portalu ogłoszeniowego Żółty Jeż, którego nowa wersja została uruchomiona na początku 2011 roku. Przygotowanie aplikacji do obsługi portalu trwało ponad rok i rozpoczęło się szczegółową analizą potrzeb. Z zaimplementowanych dotychczas rozwiązań warto wymienić:
- integrację z systemem odpowiedzialnym za zarządzanie ogłoszeniami wykorzystywanym w biurach ogłoszeń oraz za przygotowanie wersji drukowanych gazetek ogłoszeniowych,
- implementację funkcjonalności płatności elektronicznych i SMS poprzez integrację z systemem platnosci.pl,
- opracowanie funkcjonalności katalogu firm w portalu,
- implementację obsługi faktur z systemu księgowego firmy
Portal jest systematycznie rozbudowywany o nowe funkcjonalności. W chwili obecnej obsługuje ogłoszenia internetowe oraz ogłoszenia przyjęte do gazet reklamowych w wydaniach: olkuskim, chrzanowsko-jaworznickim oraz zawierciańskim.
Długość i zakres współpracy z firmą ABMedia jest doskonałym przykładem tego, że jesteśmy solidnym partnerem dla każdej firmy wykorzystującej w mniejszym bądź większym stopniu technologię informatyczną, a więc niemal dla każdej firmy.
Firma Motomax jest największym lokalnym sprzedawcą opon, ze szczególnym uwzględnieniem opon dla samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn rolniczych itp. Oprócz sprzedaży firma zajmuje się także serwisem opon (posiada 2 serwisy oraz serwis mobilny), a także zapewnieniem kompleksowej obsługę flot, również w siedzibie Klienta.
Współpraca z firmą Motomax rozpoczęła się już w 2006 roku, a jej zakres jest stale poszerzany, uwzględniając bieżące potrzeby firmy. Do tej pory obejmowała ona:
- doradztwo w wyborze sprzętu oraz oprogramowania komputerowego
- dostarczanie sprzętu komputerowego i biurowego oraz oprogramowania,
- serwis komputerów i urządzeń peryferyjnych
- projekt i wykonanie firmowej sieci komputerowej, łączącej dwie lokalizacje firmy
- instalację i administrację serwerem Linux, wraz z usługami wykorzystywanymi przez pracowników firmy: WWW, E-mail z systemem antyspamowym i antywirusowym, bazy danych (MySQL, Firebird), Samba
- doradztwo, instalację i administrację programem sprzedażowo-magazynowym, z możliwością dostępu poprzez Internet
- uruchomienie, administrację oraz hosting sklepu internetowego firmy
- rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych firmy
- szkolenie pracowników z obsługi zaimplementowanych rozwiązań w celu maksymalizacji korzyści z poniesionych inwestycji
Współpraca z firmą Motomax jest kolejnym przykładem na to, że jesteśmy w stanie zapewnić kompleksową obsługę firm bez względu na profil i zakres jej działania.
Centrum Języka Francuskiego „Le Mag” jest nową firmą, ukierunkowaną na naukę języka francuskiego i języka polskiego dla osób francuskojęzycznych. Autorska metoda nauki języka francuskiego odbywa się na terenie Olkusza i okolic oraz drogą internetową za pomocą komunikatora Skype dla osób znajdujących się w najdalszych zakątkach świata.
Dla zapewnienia możliwości realizacji założonych celów firmy, niezbędne były specjalistyczne narzędzia informatyczne i multimedialne. Zakres wpółpracy z beel.pl obejmował do tej pory m. in.:
- doradztwo w zakresie wyboru oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego
- dostawę wybranego oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego
- serwis komputerów i urządzeń peryferyjnych,
- hosting strony internetowej firmy, wykorzystywanej na potrzeby e-learningu, czyli nauczania za pośrednictwem sieci
- zapewnienie obsługi usług działających w architekturze klient-serwer
Le-mag jest kolejnym przykładem na to, że jesteśmy odpowiednim partnerem, któremu mogą Państwo zaufać i skorzystać z naszej wiedzy i dotychczasowego doświadczenia.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Amimed" jest firmą, w ramach której działają poradnie: ortopedyczna, wad postawy dzieci i młodzieży oraz preluksacyjna. I jak niemal każda obecnie działająca firma wykorzystuje technologię informatyczną w swojej codziennej działalności.
Amimed jest kolejną firmą, która powierzyła obsługę informatyczną naszej firmie w celu optymalizacji wydatków związanych z technologią informatyczną. Zakresem obsługi do tej pory było:
- doradztwo w wyborze sprzętu oraz oprogramowania komputerowego
- serwis komputerów i urządzeń peryferyjnych
- instalacja i administracja serwerem wewnętrzym firmy opartym o system Windows 2003
- instalacja programu Medica służącego do obsługi świadczeń realizowanych w ramach umowy z NFZ
- projekt, wykonanie i administracja siecią wewnętrzną w firmie
- projekt strony internetowej firmy (w trakcie realizacji)
NZOZ Amimed jest doskonałym dowodem tego, jak elastyczna jest nasza oferta, a jej ograniczenia stanowią tylko potrzeby Klienta. Brak wcześniejszego doświadczenia w obsłudze specjalistycznego programu do obsługi przychodni nie stanowił bowiem żadnej przeszkody w zapewnieniu profesjonalnej obsługi firmy.